Detekce priciny tuhnuti (od TV?)

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Sobota Červen 21 22:19:57 CEST 2003

On 22-06-2003 02.37 +0200, Oak wrote:
> Dobry den,
zdravim,

> [...]
> naprosto nahle (bez skrtnuti do kese, na disk, plneni pameti,
> zpomalovani,...). Dokonce to spadne i kdyz se s komplem treba pul hodky nic
> nedela (jede jen XawTV). Tak nahly pad zapricinuje, ze neni co vycist z
> logu...
>
> Vypada to na problem v novem jadru (nyni 2.4.20-4GB-athlon), v souvislosti s
> TV (XawTV).
>
> Dotaz zni, zda mi nedoporucite, jak vystopovat chybu - da se zapnout nejaky
> podrobnejsi "verbose" rezim pro sledovani casti systemu (v4l, bttv ovladace,
 -podivejte se zda nebyly nejake zmeny v jadre. uz je 2.4.21.
 -co by mozna mohlo pomoci, make menuconfig a sekce "Kernel hacking"
 - xawtv -v nic nepovida ? pripadne presmerovat do souboru chybovy
   vystup
 - nastavovani ukecanosti logu ( mozna nejlepsi reseni ), by tady nekdo
   mohl vedet. tohle bych se potreboval taky naucit.melo by to byt neco
   jako man syslogd .

> Zdravi,
>
> Oak

	zatim goldenfish