Re: News WAS:META: E-maily mimo zaměření konference

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 21 02:30:43 CEST 2003

> Problém je, že při čtení příspěvků přes newsy musím být on-line, což se
> na dial-upu prodraží. 100 příspěvků přes mail mám přes modem staženo za
> cca 1 minutu, pěkně se mi to přitom roztřídí a pak si v klidu off-line
> probírám thready.
No ja nevim, ale kdyz si v klientu (u me OE) nastavim, ze chci stahovat
"Zahlavi i tela zprav", tak se mi to stahne stejne rychle nebo dkononce
rychleji nez maily a tyky to pak ctu off-line, odpovim na co chci a dalsi
den se moje odpovedi odeslou pri synchronizaci news, nebo kdykoliv pri
stahovani mailu (alespon v OE to tak funguje).
--
Petr