gammu a obycejny user

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Sobota Červen 21 17:09:35 CEST 2003

dobry den,

hraju si tady s gammu-0.76 a nedari se mi najit zpusob, jimz by
program mohl pouzivat i obycejny uzivatel (krome korena ;)
abych si mohl napsat napr. php-stranecku na odesilani sms

mobil mam pichnuty do /dev/ttyS1

uz jsem zkousel vse mozne. suid, sudo, ... a stale se semnou program
nebavi

kdyz dam napr. 'suid /bin/bash', tak mi 'id' tvrdi, ze jsem root.
gammu se ale presto nepodari s mobilem spojit. pokud se ovsem zaloguju
jako root, nebo se na nej dostanu prez 'su' je vsechno okay...

nechapu jaky je v tom rozdil

v navalu inspirace jsem jeste dal 'chmod a+rw /dev/ttyS1', ale stale nic

uz mam tak pro_suid_ovanou masinu, ze je stesti ze jsem na ni jediny
uzivatel ;)

diky za vas cas,
petr