dotaz na SMTP ovladani - ETRN

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červen 21 18:38:52 CEST 2003

On Sat, Jun 21, 2003 at 04:58:15PM +0200, Pepa wrote:
> no prave ze na ten SMTP nemam pristup, myslel jsem jestli tam neni
> nejaka jina syntaxe kterou si mohu tu postu VYZADAT k sobe.

Přesně k tomuto účelu byl v SMTP protokolu určen příkaz TURN, který
tohle dělal. Jenže pokud nedokážete protistranu autentizovat, byl by
takový příkaz poměrně velkou bezpečnostní dírou. Proto je v RFC 2821
označen jako deprecated a místo něj zaveden ETRN - ovšem jako nepovinné
rozšíření.

                                                       Michal Kubeček