META: E-maily mimo zaměření konference

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Červen 21 19:32:42 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 16:07:02 +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Fri, 20 Jun 2003 12:37:05 +0000 (UTC), Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> : Problém je, že při čtení příspěvků přes newsy musím být on-line, což se
> : na dial-upu prodraží.
>
> Ale kdeze - suck, suckmt, leafnode, ... Roky pouzivam k plnej
> spokojnosti suck / suckmt a lokalne nakonfigurovany newsserver.
> A ked som dlhsie prec, proste po navrate suck-u poviem, aby
> sa iba resynchronizoval a zacal tahat az novsie veci.
>                                   Stano

Tak to jsem nevěděl, i když mám suck nainstalovaný. Musel bych si zřejmě
nakonfigurovat i lokální newsy, aby se v tom dalo číst.

On Sat, Jun 21, 2003 at 02:30:43 +0200, Petr Vileta wrote:
> No ja nevim, ale kdyz si v klientu (u me OE) nastavim, ze chci stahovat
> "Zahlavi i tela zprav", tak se mi to stahne stejne rychle nebo dkononce
> rychleji nez maily a tyky to pak ctu off-line, odpovim na co chci a dalsi
> den se moje odpovedi odeslou pri synchronizaci news, nebo kdykoliv pri
> stahovani mailu (alespon v OE to tak funguje).
> Petr

MSOE automaticky odpadá, protože na Linux nainstalovat nejde (alespoň mě
ani nenapadlo to zkoušet), ale stejně by mi vadilo, že bych musel pro
aktualizaci "na něco kliknout", protože potřebuji, aby aktualizace probíhala
zcela automaticky, i když právě nesedím u PC. U mailu to mám vyřešeno.

V případě newsů jsem se o to kdysi pokusil, ale odradil mne první neúspěch.
K rozběhnutí jsem nebyl nijak motivován, protože příjem konferencí via email
mi vyhovuje. Pokud by však přenos měl být rychlejší, mohlo by to pro mne být
motivací, protože každá ušetřená sekunda se hodí. Tedy v případě, že ten
rozdíl je podstatný.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal