kde koupit hardware na dvouprocesorovy server?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Sobota Červen 21 21:41:30 CEST 2003

> Chci porizovat server (s Linux OS samozrejme :-) ), a rad bych, aby mela
> masina 2 procesory. Linux to asi podporuje, ze? Staci prekompilovat si
> jadro.

Ano - mozna ani kompilovat nemusite (pokud vylozene nechcete) - vetsina
distribuci variantu jadra pro SMP obsahuje.

> Nevite jakou desku (motherboard) mam pro to koupit? Chci intel procesory,
> tedy asi 2x IntelPentium4, ale nemuzu najit jedineho distributora
> (v praze)
> ktery by prodaval desku na vic procesoru ... Muze mi nekdo neco doporucit?

Myslim, ze hledate neco, co neexistuje. Tusim, ze P4 SMP podporu nema,
alespon jsem nevidel board s vice nez 1 P4.
Divejte se po Xeonech, pro ty se boardy sehnat daji. Vyrobce boardu namatkou
Tyan, Intel, Supermicro - ty se u nas v republice sezenete ...

	Zdenek Prchal