RH9 - cestina - par dotazu

"David Trčka" <trcka na poda.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "David Trčka" <trcka na poda.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Sobota Červen 21 20:53:05 CEST 2003

Zdravim,

1. na RH7.3 jsem si zabalil nejake soubory do .tgz, ktere mely v nazvech
ceske znaky. Predpokladam, ze se do .tgz tyto nazvy ulozily v iso8859-2 a
proto mi ted nejdou korektne rozbalit v RH9. Da se s tim neco rozumneho
udelat? (Tech souboru je par set, jinak bych to prejmenoval rucne a uz nad
tim nepremyslel, ale takhle...)

2. Da se nejak premluvit nastaveni ceske klavesnice v RH9, aby tecka na
numericke klavesnici psala tecku a ne carku? Zkousel jsem ruzne laborovat
s xmodmap, ale nepodarilo se mi to nastavit tak, aby se soucasne
nerozhodilo chovani klavesnice nekde jinde (napr. nejde prepinat num-lock,
misto tecky to nepise vubec nic apod.). Pravdepodobne nekde delam zasadni
chybu z nepochopeni, ale nevim kde.

Dekuji

--
David Trcka