RH9 - cestina - par dotazu

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Sobota Červen 21 21:33:42 CEST 2003

On Sat, Jun 21, 2003 at 08:53:05PM +0200,  wrote:

> 1. na RH7.3 jsem si zabalil nejake soubory do .tgz, ktere mely v nazvech
> ceske znaky. Predpokladam, ze se do .tgz tyto nazvy ulozily v iso8859-2 a
> proto mi ted nejdou korektne rozbalit v RH9. Da se s tim neco rozumneho

Co znamena to "nejdou korektne rozbalit"? Neni to o tom, ze se ty
soubory rozbali, ale ls Vam je nezobrazi jak byste cekal? Nebo to
rekne nejakou chybu? Pomuze LC_CTYPE=cs_CZ? Tedy prepnuti locales
na ISO-8859-2 misto na UTF-8?

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.