Re: META: E-maily mimo zaměření konference

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Neděle Červen 22 00:49:48 CEST 2003

> Jak už jsem napsal, neodvážil bych se do listu poslat dotaz, který
> jsem se nejdřív nesnažil aspoň dva dny vyřešit sám. Ale je mi jasné,
> že jsem v menšině - autorů dotazů, na něž lze nalézt odpověď bez velkého
> úsilí během pěti minut, je tu mnohem více.
Ja mam sice pevnou lajnu, ale chci se trochu zastat modemistu. Narazite na
problem nekdy v 10:00 hodin a chcete googlovat. Jenze v te dobe je jak na
svinu drahy imulz naseho draheho Telecomu. Takze googlujete 10,20,30 minut a
porad nenalezate odpoved, jenze uz vas to stalo pekne penize. Takze je
rychlejsi a levnejsi napsat dotaz do konfery, odeslat a za hodinu si zkusit
prijmou postu, zda vam nahodou nekdo neporadil. Mezi tim muzete dal
(vetsinou zbytecne) procitat man stranky :-)
Nebo druhy pripad lidi, kteri sice anglicky jakz-takz ctou, ale neumi
mluvit/psat, respektive spravne formulovat vetu, tedy ani spravny dotaz pro
vyhledavac.
--
Petr