ISDN a cause E001B

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Neděle Červen 22 14:02:38 CEST 2003

> Viz vyse ... kdyz hovorite o HDLC tak jsem zkusil prepnout pomoci ATS14=3
> protokol na Layer-2 a vysledek je porad ten samy. Ono tech protokolu je
> vice:
>
>              14   0         Layer-2 protocol:
>                                       0 = X75/LAPB with I-frames
>                                       1 = X75/LAPB with UI-frames
>                                       2 = X75/LAPB with BUI-frames
>                                       3 = HDLC

  ISDN nemam a nic o nem nevim, ale pisete, ze jste zmenil protokol na
Layer-2, coz je celkem nesmysl, protoze to se spise rika opacne, tj.
protokol pouzity v Layer-2.

  Za druhe, ATS14=3, ktere zminujete vyse, nastavuje HDLC a nic jineho ...

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net