RH9 - cestina - par dotazu

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Neděle Červen 22 14:16:20 CEST 2003

> Kdyz ty nazvy prozenu iconv -f iso8859-2 -t utf-8, tak dostanu korektni
> ceske nazvy, takze prave si pisu skript, ktery to hromadne prejmenuje,
> nicmene stejne by me zajimalo reseni, jak mam spustit ten tar, aby mi to
> rozbalil uz primo se spravnymi nazvy, resp. s nazvy ve spravnem kodovani.

  AFAIK tar zadny takovy option nema a myslim si, ze ani mit nebude. To
je to same, jako kdyby mi nekdo poslal .zip z Windowsu, v nem nazvy
souboru ve Windows CP 1250 (nebo jak se to presne jmenuje) a ja chtel po
unzipu aby po rozbaleni byl nazev souboru korektni (tj. v ISO-8859-2
nebo UTF-8).

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net