RH9 - cestina - par dotazu

"David Trčka" <trcka na poda.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "David Trčka" <trcka na poda.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Neděle Červen 22 09:36:51 CEST 2003

V Sat, 21 Jun 2003 19:33:42 +0000, Honza Pazdziora napsal(a):

> Co znamena to "nejdou korektne rozbalit"? Neni to o tom, ze se ty
> soubory rozbali, ale ls Vam je nezobrazi jak byste cekal? Nebo to
> rekne nejakou chybu? Pomuze LC_CTYPE=cs_CZ? Tedy prepnuti locales
> na ISO-8859-2 misto na UTF-8?

"Nejdou korektne rozbalit" znamena presne to, ze tar sice cely archiv
hezky rozbali, nicmene po prikazu ls dostanu nazvy, ktere maji misto
ceskych znaku otazniky a po prikazu ls -l dostanu nazvy, ktere maji misto
ceskych znaku backslash a nejake cislo.

LC_CTYPE=cs_CZ myslite kdy? Pri rozbalovani nebo pri vypisu ls? At tak ci
onak - nepomuze.

Kdyz ty nazvy prozenu iconv -f iso8859-2 -t utf-8, tak dostanu korektni
ceske nazvy, takze prave si pisu skript, ktery to hromadne prejmenuje,
nicmene stejne by me zajimalo reseni, jak mam spustit ten tar, aby mi to
rozbalil uz primo se spravnymi nazvy, resp. s nazvy ve spravnem kodovani.

--
David Trcka