sw raid1 & dma

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Neděle Červen 22 15:49:37 CEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 03:32:03PM +0200, robert na v0jta.net wrote:

>   Tady je take neco, sice to je polsky, ale da se tomu rozumet ...
>   http://www.linuxfan.pl/sprzet/sprzet-2002/01.2002/548.php3

    Diky, podobne to je, jen me prekvapuje, ze to rok fungovalo ok
    a po pridani disku se to chova divne.

>   Jinak, vse nize uvedene splnujete na te masine? Overclock? Kdyz ten disk
> vratite zpet do te stare, funguje bez problemu?

    IDE radic je ten samy, overclocknute to neni a nebylo, ten disk byl
    v te stare masiny vzdy, jen se k nemu pridal dalsi a udelal jsem nad
    nimi raid1. Ted jdu zkusit jeden vyndat, jestli treba nezlobi zdroj.
    Raid jsem vytvarel na svem stroji (asus tusl2-c i815ep) a tam vse
    probehlo ok, zadne dma problemy jsem nezaznamenal a pole se
    syncovalo rychlosti kolem 20 MiB/sec, takze dma urcite fungovala.

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz
http://vizdal.avonet.cz/~ales