sw raid1 & dma

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Neděle Červen 22 16:36:53 CEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 03:49:37PM +0200, Ales Vizdal wrote:

>     IDE radic je ten samy, overclocknute to neni a nebylo, ten disk byl
>     v te stare masiny vzdy, jen se k nemu pridal dalsi a udelal jsem nad
>     nimi raid1. Ted jdu zkusit jeden vyndat, jestli treba nezlobi zdroj.
>     Raid jsem vytvarel na svem stroji (asus tusl2-c i815ep) a tam vse
>     probehlo ok, zadne dma problemy jsem nezaznamenal a pole se
>     syncovalo rychlosti kolem 20 MiB/sec, takze dma urcite fungovala.

   Pokud v masine bezi jen jeden disk v degradovanem modu, tak dma jede
   ok. Pokud mam jeden v degradovanem rezimu a pridam druhy (nepridam
   jej do raidu) a na obou zapnu dma, tak hda jiz do logu hazi dma
   errory, hdc i s dma ok, takze chyba se projevi jen kdyz je disk v
   raidu. Zkusim nejake posledni jadro, pripadne budu muset vymenit stroj :(

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.avonet.cz
http://vizdal.avonet.cz/~ales