Boot z disku nenačte CD

Vaclav Hosek vhosek na volny.cz
Neděle Červen 22 15:53:08 CEST 2003

Po natažení nově přeloženého jádra z /boot na hda5 mi po zadání příkazu
"mount /mnt/cdrom" zahlásí:
"mount: /dev/cdrom chyba při čtení superblock"
V případě, že to samé jádro natáhnu z diskety vše funguje bezchybně a s
CD normálně pracuji.

Disketu jsem při překladu vytvořil jako "make bzdisk"
Boot z disku jsem zkoušel jako "nake bzImage", "make install", "make
modules" a "make modules install"
To samé jsem prováděl i jako přímým nakopírováním bzImage do /boot,
úpravou lilo.conf a násleně "lilo"
Nově natažené jádro má správný čas, tj. je totožné s tím na disketě, ale
stále nečte CD.

Nevíte náhodou někdo, proč? Neapomněl jsem na něco?
Díky Vašek