Boot z disku nenačte CD

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Neděle Červen 22 16:44:24 CEST 2003

Vaclav Hosek wrote:
> Po natažení nově přeloženého jádra z /boot na hda5 mi po zadání příkazu
> "mount /mnt/cdrom" zahlásí:
> "mount: /dev/cdrom chyba při čtení superblock"
> V případě, že to samé jádro natáhnu z diskety vše funguje bezchybně a s
> CD normálně pracuji.
>
> Disketu jsem při překladu vytvořil jako "make bzdisk"
> Boot z disku jsem zkoušel jako "nake bzImage", "make install", "make
> modules" a "make modules install"
> To samé jsem prováděl i jako přímým nakopírováním bzImage do /boot,
> úpravou lilo.conf a násleně "lilo"
> [...]

Je-li na diskete to same jadro, pak se da predpokladat ze mate spravne
zakompilovanu podporu pro dany souborovy system CD disku.

CONFIG_ISO9660_FS=y[m]
CONFIG_JOLIET=y[m]
CONFIG_ZISOFS=y[m]
CONFIG_UDF_FS=y[m] (to se myslim uziva pro packet writing ma CD a DVD
coz asi nebude vas aktualni pripad)

Nemel by v tom byt problem, nicmene: zkuste spustit mount zapsan v
uplnem tvaru - "mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt/cdrom". Jde to? Neb
pokud provedete mount /dev/cdrom (resp. /mnt/cdrom), pak se prikaz
moount diva do obsahu /etc/fstab, kde najde (resp. by mel najit, jinak
si stezuje) typ souboroveho systemu pro dane device a pripojny bod -
tedy udaje ktere jste mu zrovna neposkytl.

Dan