autorizace uzivatele pomoci NIS a automat. pripojeni home

Jiri Vcelak dzet na atlas.cz
Neděle Červen 22 19:03:34 CEST 2003

No jde mi o to ze kdyz tam na serveru bude domovsky adresar uzivatele1
uzivatele2.... tak kdyz pripojim potom celej /home
tak tam bude sposta polozek nedostupna(prava) a bude to dosti
neprehledne.....Ja bych docela chtel udelat aby se mi pripojil jen ten
jeden home(prave prihlaseneho uzivatele)