autorizace uzivatele pomoci NIS a automat. pripojeni home

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Pondělí Červen 23 10:27:44 CEST 2003

To podle me pujde dost blbe, protoze ucivatel se muze autentikovat
nekolika zpusoby. Ale mozna by slo napsat nejaky hack do PAMu, aby pri
prihlaseni uzivatele namountoval jeho home. Pak uz staci prinutit aby
vsechna autentikace probihala pres PAM a mate vyhrano.

Ale stoji Vam to zato?

Nota bene pokud tam mate ruzne UNIXy, tak nektere nemusi mit vubec PAM a
kdyz uz jsme u toho, tak si rikam, ze kdyz se pri psani toho hacku
uklepnete, tak si tam muzete otevrit nejakou diru. Ja podobnou situaci
resim namountovanim celeho /home, jak zde uz nekdo navrhoval.

Mejte se

--
Tomas Hlavacek
Operations dept.