doručování pro root + mailog

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Neděle Červen 22 22:39:45 CEST 2003

DD,

Stanislav Mařík wrote:

>  Můžete mě poradit jak doručovat poštu pro roota aby nezustávala ve
> /var/spool/clientmqueue ?
> Linux RH 8.0, v sendmail.mc jsem nastavil jen toto:
> DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp,Addr=10.0.0.1, Name=MTA')

AFAIK nedorucuje sendmail maily primo pro roota (u postfixe a qmailu jsem si
tim jistej), ale je potreba vyrobit alias ... mailserver Vam rekne, ze
uzivatel root na localhost neexistujea  proto je tam patrne connection
refused. Takze doporucuji vytvorit alias root a smerovat ho na uzivatel ...
jak na to u sendmailu uz poradit neumim, mam postfixe skrze mysql ;))

-robert-

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles(dot)xhaven(dot)net]