Detekce příčiny tuhnutí (od TV?)

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Neděle Červen 22 23:28:59 CEST 2003

Oak wrote:
> Dobrý den,
>
> mám problém, po updatu mi tuhne počítač, cca 1x denně. A to naprosto náhodně,
> naprosto náhle (bez škrtnutí do keše, na disk, plnění paměti,
> zpomalování,...). Dokonce to spadne i když se s komplem třeba půl hoďky nic
> nedělá (jede jen XawTV). Tak náhlý pád zapříčiňuje, že není co vyčíst z
> logů...
>
> Vypadá to na problém v novém jádru (nyní 2.4.20-4GB-athlon), v souvislosti s
> TV (XawTV).
>
> Dotaz zní, zda mi nedoporučíte, jak vystopovat chybu - dá se zapnout nějaký
> [...]

mate-li prostredky, zkste zjstit co se updatem zmenilo. Pokud lpite na
novem jadru, a mate podezreni na nej, pak muzete zkusit jadro ciste bez
patchu co na nej nahazel vas distributor.

Trochu ted hadam, neb mi schazi uplne znalosti: pri ACPI je mozno na
vice zarizeni sdilet jedno IRQ (pokud se pletu, kolegove snad doplni).
Neni pak nove (distributorovo jadro) skompilovano s APCI (podle
informaci co jsem pochytil je APCI podpora v Lin jeste neuplna/
nepouzitelna)?

Dan