Detekce příčiny tuhnutí (od TV?)

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Červen 23 01:15:09 CEST 2003

Dne so 21. června 2003 14:53 jste napsal(a):

> Me to take lehavalo pri spustenem xawtv, pomohlo mi vypnuti DMA u disku,
> nebo prepnuti rezimu vykreslovani v xawtv z overlay na grabdisplay.

Ale já nejedu přes overlay (dělá mi to problémy kvůli Xineramě, navíc známej
problém s scalováním na fullscreen), ale přes X Video Extension.

> Pravdepodobne se hada DMA od disku (i kdyz je pocitac zdanlive v klidu,
> stale tam bezi demoni a lezou na disk) s prenosem obrazu pres PCI
> sbernici z TV primo do VGA karty. Zkousel jsem davat tv kartu i do
> jineho PCI slotu, ale nepomohlo.

Hmm, je to zajímavý, pokud problém přetrvá, budu se na to muset mrknout.
...předtím jsem měl jádro 2.4.19-4GB.

> Jake jste mel jadro predtim, kdy to neblblo? Verze, vlastni ci z nejake
> distribuce?

Patchované, SuSE 8.1 (nyní 8.2)

> Zkuste vypnout DMA u disku a uvidite, zda to pomuze.
> S pozdravem
>     Roman Liszka

Počkám, jestli to není httpd nebo mysqld, pak uvidím. Zatím Vás tu nebudu
zatěžovat....

Díky, zdraví Oak