RE: META: E-maily mimo zaměření konference

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pondělí Červen 23 11:42:32 CEST 2003

> casu na hladanie
> su aj take
>
> Zajimave: nemate ani milisekundu na hledani informaci, zatimco vsichni
> ostatni prijemci maji podle Vas dost volneho casu, aby se prinejmensim
> byli schopni rozhodnout, ze Vas dotaz je nezajima.

Proc porad ostatni, kteri nemaji porad na nic cas a pro ktere
je kazda sekunda draha, ctou vubec takovouhle zaOTovanou
konferenci? Mozna by meli zacit cist
jaksimamudelatvicvolnyhocasu na freetime.com :-)

> [...]
> jake je skutecne
> cislo?) a odhadem, ze kazdy potrebuje takovemu dotazu venovat
> nejmene 1
> sekundu (to jsem optimista, co?), pak to mame celkem 1000 sekund, cili
> pres 15 minut casu. K tomu pripocitejme nejmene 5 minut za
> to, ze nekdo
> pripadne napise odpoved. Osobne povazuji za *nebetycnou
> drzost* chtit po
> ostatnich, aby mi venovali rekneme 20 minut sveho casu, bez
> toho, abych
> nejmene tolik nejdriv venoval reseni sveho problemu sam!

Spravne. Ale proc to nedopocitate? 1000 lidi * 8 hodin denne
(8 hodin spim a 8 hodin pracuju) = 8000 hodin * 60 = 480000 minut.
20 minut ze 480000 je 0.00416% (je to tak?)
=> Prave jsem okradl 1000 lidi prihlasenych do konference
o 0.00416% jejich denniho casu...
:-) Takhle se to prece neda pocitat...

--
 Kosac