RE: META: E-maily mimo zaměření konference

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 12:16:00 CEST 2003

> Proc porad ostatni, kteri nemaji porad na nic cas a pro ktere je kazda
> sekunda draha, ctou vubec takovouhle zaOTovanou konferenci? Mozna by
> meli zacit cist jaksimamudelatvicvolnyhocasu na freetime.com :-)

Take nechapu, proc lide jako Peak (a ostatni _skutecni_ odbornici),
ctou tuto konferenci, ale jsem jim za to vdecny.

> Spravne. Ale proc to nedopocitate? 1000 lidi * 8 hodin denne (8 hodin
> spim a 8 hodin pracuju) = 8000 hodin * 60 = 480000 minut. 20 minut ze
> 480000 je 0.00416% (je to tak?)  => Prave jsem okradl 1000 lidi
> prihlasenych do konference o 0.00416% jejich denniho casu... :-) Takhle
> se to prece neda pocitat...

Takhle se to prave pocitat musi. Zrejme vam nejak nesedi ten faktor "krat
N", N = pocet prihlasenych v konferenci. Kdyby byl v konferenci jeden
clovek, ktery posila "spatne" prispevky a okrada tim ostatni o cas, tak je
to podle vaseho vypoctu a nic se nedeje. Jenze pocet tech "blbych" dotazu
je take proporcionalni N, takze celkovy cas, o ktery okradou tyto dotazy
ostatni ctenare zacina byt neunosny.

Cela tahle debata je o tom, ze provoz v konferenci a jeho kvalita zacina
skodit listu jako takovemu, protoze tu zacina prevladat ruzny bordel jako
flames, premitani naslovo vzatych odborniku o necem, co s linuxem vubec
nesouvisi, dotazy "jak prehraju CD-cko" nebo "na RH nefunguje www server"
apod. Nikdo nechce nikomu upirat pravo na informace nebo na polozeni
dotazu v teto konferenci, jde jen o to zavest urcita pravidla, ktera
povedou ke zkvalitneni provozu konference (jejich dodrzovani tedy neni
nejaka restrikce, je to k dobru kazdeho, komu zalezi na kvalite
konference).

Nerad bych se dockal stavu, kdy linux na linux.cz bude vypadat tak, ze jedna
lama bude blbe radit jine lame, jini budou flamovat a ostatni si sproste
nadavat, zatimco vsichni odbornici budou davno odhlaseni.

-- Honza Houstek