META: E-maily mimo zamìøení konference

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červen 23 12:04:23 CEST 2003

On Mon, Jun 23, 2003 at 08:06:52AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Ja vas nechapem, ked sa chcete na nieco spytat, budete sa radsej pytat v
> specializovanej konferencii kde je vacsia sanca ze vam niekto skoro
> kvalifikovane odpovie, alebo vo vseobecnej konferencii, kde mate nizsiu
> sancu na kvalifikovanu odpoved a vyssiu sancu ze vas poslu do...
> (specializovanej konferencie)?

Pak tato konference postrada smysl.

> alebo patrite medzi tych ktori zo zasady budu vsetko posielat sem, pretoze
> su tu ludia ktorych nieco take moze zaujimat? Ak ano, patrite akurat medzi
> tych ignorantov ktorych by som najradsej poslal do ... (pozri vyssie)

Nejvice odsuzuji sprosta slova a hrube vyjadrovani. Odstrasujicim prikladem
mi je cist diskuzi na zive.cz, kde arogance anonymnich lidi presahla vsechny
meze. Nerad bych prestal cist linux.cz ze stejneho duvodu. Ale ja na to proste
nemam cist arogantni maily. Natoz kdyby nektery byl primo pro me!

> (jo, nechcete adresu na fotky nahej modelky <CENSORED>? ja viem ze je to
> off-topic ale je tu vela chlapov ktorych by to mohlo zaujimat... napriklad
> preto ze ta modelka drzi na rukach nafukovacieho tucniaka)

Do ktere konference patri dotaz typu:
"Rozchodil nekdo kartu XXX? Google mlci."

-- Dalibor Straka