META: E-maily mimo zamìøení konference

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červen 23 11:57:29 CEST 2003

Dobry den,

On Mon, Jun 23, 2003 at 05:57:46AM +0200, robert na v0jta.net wrote:

>   V pripade, ze se to tyka primo teto distribuce, tak asi ano, ale zalezi
> na tom ceho se dotaz tyka. On ma totiz Debian svoji vlastni konferenci
>
>   http://www.debian.cz/main/contacts.php3
>
> --
>   .''`.
>  : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net
>  `. `'
>    `-                                                    Debian GNU/Linux

Umyslne jsem nechal i vas podpis s pripojenym GNU/Linux. Nemuzeme to prilis
dusledne rozlisovat co je Linux (kernel,...) a co uz neni (GNU, programy
pochazejici z BSD,...). Konference je vsehochut a nesouhlasim, aby se lide
kvuli dotazu tykajiciho se debianich baliku, coz je ciste debiani zalezitost,
hlasili do jine konfery!

-- Dalibor Straka