(Ne)vypnuti pocitace se SuSE Linuxem 8.0

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Pondělí Červen 23 12:11:32 CEST 2003

> tak prikazem
> automatickemu vypnuti
> pevny disk vypne).
>
> U SuSE 8.0 by asi bylo vhodnější použít ACPI. V mém případě pomohlo
> natáhnout modul ospm_system. Jinak další tipy najdete v archivu,
> protože tohle je jeden z velmi častých dotazů.

Debian 'Woody' mi prestal vypinat po update BIOSu pro desku Soltek 75DRV2.
Zahodil jsem APM a prekompiloval jadro 2.4.18 s podporou ACPI (myslim, ze
jsem
zatrhl 'button' a 'system', uz je to par patku), ted to vypina. Na tomtez
zeleze
testuji MDK 9.1, ktery se nevypina doposud, ve volbach jadra jsem totiz ty
options
nenasel (myslim jadro te verze, ktera je standardne v MDK 9.1 'z krabice',
ted
to nemam pred sebou a ani jsem to moc neresil). Jestli chcete, upresnim
detaily.

Vitezslav Kotrla