(Ne)vypnuti pocitace se SuSE Linuxem 8.0

Petr Maškarinec maskarinec na applic.cz
Úterý Červen 24 06:26:20 CEST 2003

"Kotrla Vitezslav" <kotrla na ceb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:B2192CA616A8D31190B900805F19DAF50125B96D na NT1...

> Debian 'Woody' mi prestal vypinat po update BIOSu pro desku Soltek 75DRV2.
> Zahodil jsem APM a prekompiloval jadro 2.4.18 s podporou ACPI (myslim, ze
> jsem
> zatrhl 'button' a 'system', uz je to par patku), ted to vypina. Na tomtez
> zeleze
> testuji MDK 9.1, ktery se nevypina doposud, ve volbach jadra jsem totiz ty
> options
> nenasel (myslim jadro te verze, ktera je standardne v MDK 9.1 'z krabice',
> ted
> [...]

Asi to nebude nutne. Podle dostupnych informaci to vypada, ze by mohl pomoci
prechod na SuSE Linux 8.2. Takze pro zacatek zkusim ten upgrade a pak
uvidime. Na mem notebooku se SuSE Linuxem 8.2 se standardnim jadrem vse
funguje spravne, takze pak bych pripadne zkusil ten update BIOSu.

Diky vsem za informace.
Petr Maskarinec