Jak odstranit bufferovani vystupu v shellu?

Pondělí Červen 23 14:34:58 CEST 2003

On Mon, Jun 23, 2003 at 02:31:03PM +0200, Honza Houstek wrote:
> Co to je za blbost? Co mi zabrani tam provozovat vlastni gcc, pripadne si
> to zkompilovat jinde?
Prax ukazuje, ze vlastna blbost crackerov. Na honeypote som mal raz jedneho,
ktory chcel nieco skompilovat, zistil ze tam nie je gcc, tak podho na gnu.org
downloadnut ZDROJAKY gcc :-).

> -- Honza Houstek
Bye,

 - "The world we're living in lies always in darkness."
 - "That's why we're seeking the light."