Jak odstranit bufferovani vystupu v shellu?

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Červen 23 15:24:33 CEST 2003

Dne po 23. červen 2003 14:31 jste napsal(a):

> Co to je za blbost? Co mi zabrani tam provozovat vlastni gcc, pripadne si
> to zkompilovat jinde?
>
> -- Honza Houstek

Vy asi nejste v praxi, ze?
No, casem zjistite, ze (bohuzel) existuji takove neprijemne veci jako
smernice, narizeni, ... a temi je treba se ridit. A i kdyz auditujici
spolecnost prohlasi blbost (jako treba ze je treba, aby mel uzivatel internal
v Oraclu silne heslo), tak je hooodne obtizne vysvetlovat a presvedcovat, ze
to opravdu blbost je. Holt, takovy je zivot :-(

Ale to uz zacina byt ponekud dost silne OT, takze priadne reakce pls na muj
mail a ne di konfery, ju?

Karel