RAID otazky

ertra ertra na volny.cz
Pondělí Červen 23 14:54:13 CEST 2003

Vsem dekuji za rady,

ten pocitac potrebuji jako postgresql + resin (pro javu) server.
(potreboval bych serveru vice, ale na to nemam zatim finance)

take to delam jen kvili mirroringu - 2 disky
muzete nekdo doporucit hw raid (ne kouwel, ten ma asi s linuxem problemy) za
rozumnou cenu , pod 10000Kc
nebo mb s raidem 1, ktery mate mate otestovany?

sw raid na ATA  asi nebude podle toho jak pisete moc spolehliva varianta

-- tomas

news:bd5g1e$174k$1 na ns.felk.cvut.cz...