RAID otazky

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 23 16:18:59 CEST 2003

> take to delam jen kvili mirroringu - 2 disky muzete nekdo doporucit hw
> raid (ne kouwel, ten ma asi s linuxem problemy) za rozumnou cenu , pod
> 10000Kc nebo mb s raidem 1, ktery mate mate otestovany?

Jake ma Kouwell problemy? Jinak zalezi spise na chipsetu nez na znacce. V
kazdem pripade se vyhnete takovym tem ATA-Raidum, ci jak se tomu nadava,
proste karta za < 1000 Kc (pripadne integrovana primo na MB). Chtejte
opravdovy HW raid, tj. neco, co ma vlastni procesor a nepotrebuje to zadny
ovladac.

-- Honza Houstek