Re: META: E-maily mimo zam??ení konference

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 24 00:23:46 CEST 2003

>   Plati Vas nazor i pro sendmail na linux.cz a podobne zamerene konference?
> Je-li nekdo liny, ja za to nemohu, ale clovek se preci radeji zepta v
> mensi, specializovanejsi skupince, nez v nejakem molochu kde je
> vsehochut. Pokud je liny (*), posle to sem ...
>
> (*) - musel by se prihlasit, nastavit pravidla pro trideni, ulozit si
> dalsi alias, ...
Prave proto jsem v jinem threadu doporucoval pouzivat news (NNTP) bez ohledu
na operacni system (ja to ctu ve woknech). V news klientovi staci pouze v
seznamu konferenci zaskrtnout "Odebirat" (nebo neco podobneho) a to je
vsechno.
--
Petr