META: E-maily mimo zam??ení konference

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Pondělí Červen 23 12:17:08 CEST 2003

> Umyslne jsem nechal i vas podpis s pripojenym GNU/Linux. Nemuzeme to prilis
> dusledne rozlisovat co je Linux (kernel,...) a co uz neni (GNU, programy
> pochazejici z BSD,...). Konference je vsehochut a nesouhlasim, aby se lide
> kvuli dotazu tykajiciho se debianich baliku, coz je ciste debiani zalezitost,
> hlasili do jine konfery!

  Vy jste to nepochopil. Ja nerikam, ze by se melo striktne dodrzovat co
je Linux (kernel, ...), apod. a nikdo nerekl, ze linux na linux.cz je jenom
kernel (spise naopak ;). Ja jenom rikam, ze Debian ma svoji vlastni
konferenci a proto dotazy, ktere patri pouze Debianu patri tam.

  Plati Vas nazor i pro sendmail na linux.cz a podobne zamerene konference?
Je-li nekdo liny, ja za to nemohu, ale clovek se preci radeji zepta v
mensi, specializovanejsi skupince, nez v nejakem molochu kde je
vsehochut. Pokud je liny (*), posle to sem ...

(*) - musel by se prihlasit, nastavit pravidla pro trideni, ulozit si
dalsi alias, ...

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net