SIGSEGV v RH9

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 24 16:49:13 CEST 2003

Dne út 24. června 2003 15:47 jste napsal(a):
> Dobrý den,
> občas se mi v RH9 stává, že i když si sám zkompiluji aplikaci, při
> spuštění padá se SIGSEGV. Naposledy se mi to stalo teď když jsem zkoušel
> superkarambu. Zajímavé ale je, že jsem superkarambu zkoušel zkompilovat
> z tar.gz, to se mi vůbec nepovedlo, ze src.rpm jsem sestavil binárku,
> ovšem padala se SIGSEGV a když jsem pokusně nainstaloval binárku, která
> má být přímo pro RH9 (sestavená někým jiným), chovalo se to stejně
> (SIGSEGV). Podobné problémy jsem měl i s mplayerem. Nevíte někdo, kde by
> mohl být zakopaný pes?

Co máte za procesor ??

Mě se něco takového taky stává - třeba u mplayeru.

Mám athlona XP 1700+

a pokud jsem u mplayeru zadal pouze config tak to padalo i když si zjistil že
je tam athlon.
Když jsem mu zadal rucne ze je tam athlon tak to bylo OK --target=athlon-linux
takže je možné že to má na svědomí překladač, nebo ten configure zapíše pro
překladač nějaké optimalizace co se nesnesou s athlonem.

Jinak další chyba vadné ram - taky se mi stalo pokud jsem jim nastavil špatné
časování v BIOSu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |