SIGSEGV v RH9

Libor Nenadál xnenadal na mail.muni.cz
Úterý Červen 24 17:44:37 CEST 2003

Petr Šobáň wrote:
> Co máte za procesor ??

Mám AMD Athlon 1.4GHz

> a pokud jsem u mplayeru zadal pouze config tak to padalo i když si zjistil že
> je tam athlon.
> Když jsem mu zadal rucne ze je tam athlon tak to bylo OK --target=athlon-linux
> takže je možné že to má na svědomí překladač, nebo ten configure zapíše pro
> překladač nějaké optimalizace co se nesnesou s athlonem.

Já jsem ale právě tu binárku sestavoval pomocí target=athlon, možná bych
to mohl zkusit bez toho.

> Jinak další chyba vadné ram - taky se mi stalo pokud jsem jim nastavil špatné
> časování v BIOSu.

Existuje na to nějaký testovací program? Tady by ale chyba být neměla,
protože to by mi měly padat i ostatní aplikace, takhle to ale spíš
funguje tak, že něco spustím a něco ne.

Ještě mně napadlo, jestli by nemohla být chyba ve fontech, zdá se mi, že
občas jsou s některými problémy, používám i TT z Windows, konkrétně ty
od Macromedia byly myslím nějaké divné.

--
Libor Nenadál