Kylix 3 OE - nemožnost nastavení anglické klávesnice

God.zilla god.zilla na seznam.cz
Úterý Červen 24 18:03:27 CEST 2003

DD,

v Kylixu 3 Open Edition (MDK 9.0, KDE 3, všechny locales cs_CZ.ISO-8859-2)
nemůžu přepnout na anglickou klávesnici a tím pádem psát znaky jako >, <, ;
apod.

u všech ostatních aplikací v KDE to jde dobře. V Kylixu sice přepnutí
klávesnice _něco_ změní, ale nepomůže to - např. místo Š napíšu nějaké divné
velké A. Většina "neanglických" znaků je podbarvených červeně. V README je
doporučené změnit font, ale zkoušel jsem jich více (v nabídce editoru jich
je asi 5) a nepomohlo to.

Taky by mě zajímalo, jestli jsou nějak změnit fonty Object Inspectoru apod.,
jsou nevyhlazené a vypadají fakt hnusně - přitom menu je v pořádku.

Jestli máte nějaký nápad, podělte se ;-)

S pozdravem
Jaroslav "God.zilla" Šeděnka