Kylix 3 OE - nemožnost nastavení anglické klávesnice

Daniel Klicka dan.klicka na netpro.cz
Středa Červen 25 09:42:19 CEST 2003

> v Kylixu 3 Open Edition (MDK 9.0, KDE 3, všechny locales cs_CZ.ISO-8859-2)
> nemůžu přepnout na anglickou klávesnici a tím pádem psát znaky jako >, <,
> ; apod.
>
> u všech ostatních aplikací v KDE to jde dobře. V Kylixu sice přepnutí
> klávesnice _něco_ změní, ale nepomůže to - např. místo Š napíšu nějaké
> divné velké A. Většina "neanglických" znaků je podbarvených červeně. V
> README je doporučené změnit font, ale zkoušel jsem jich více (v nabídce
> editoru jich je asi 5) a nepomohlo to.
>
> Taky by mě zajímalo, jestli jsou nějak změnit fonty Object Inspectoru
> [...]

Dobry den,
jakym zpusobem prepinate klavesnici? Pomoci klavesy ALT se mi to take
nepodarilo, ale kdyz jsem v Ovladacim centru povolil rozlozeni klavesnice
(Zpristupneni/Rozlozeni klavesnice/Povolit rozlozeni klavesnice), po
prepnuti na US klavesnici vse fungovalo tak, jak ma.
Daniel Klicka