Problem se sambou

Linux - VOS s.r.o. linux na vos.cz
Středa Červen 25 11:09:36 CEST 2003

> Uff ... to je trochu moc divoky. Pod pojem "uzivatel z netware se pres
> windows 2000 prihlasuje k sambe" si nedokazu predstavit jednoznacnou
> situaci. Mohl byste to prosim nejak upresnit?

Uzivatel ma ucet na NetWaru a do W2k se prihlasuje jan na workstationu uctem
student bez hesla.

Sambe se predavaji prihlasovaci jmena z NW. V tom neni problem. Ten linux se
do toho mota z divodu IS Karat, ktery bezi na Linuxu a ma tam dva adresare,
ke kterym se pripojuje po spusteni IS. Vsichni userove by meli ten sdileny
adresar mit jako RO, jen ja abych mohl provadet aktualizace (autori na to
maji jen engine pro wokna) musim mit pristup RW.

Proto jsem chtel vsechny usery "mapovat" na nejakeho existujuciho uzivatele
treba sybase a me zapsat do write listu. Problem je prave v tom, ze jakmile
zrusim guest ok = yes, tak se tam nikdo krome me nedostane.

Radim

This e-mail was scanned by RAV Antivirus. (www.ravantivirus.com)