Problem se sambou

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Červen 25 11:24:57 CEST 2003

> Uzivatel ma ucet na NetWaru a do W2k se prihlasuje jan na workstationu uctem
> student bez hesla.
>
> Sambe se predavaji prihlasovaci jmena z NW. V tom neni problem. Ten linux se
> do toho mota z divodu IS Karat, ktery bezi na Linuxu a ma tam dva adresare,
> ke kterym se pripojuje po spusteni IS. Vsichni userove by meli ten sdileny
> adresar mit jako RO, jen ja abych mohl provadet aktualizace (autori na to
> maji jen engine pro wokna) musim mit pristup RW.

No porad se mi to zda dost divoky, ale uz to alespon chapu. Kazdopadne
zustava v platnosti to, co uz jsem psal. Zjistete si, s jakym jmenem useri
na tu sambu lezou, pripadne si je namapujte dle libosti na lokalni unixove
usery, a pak to vyreste bud pravama samby, nebo na fs.

Kazdopadne, nebylo by rozumnejsi mit da data na tom netware a na linuxu to
mit primountovat?

-- Honza Houstek