Akceleracni proxy

EHP ehp na s4u.cz
Středa Červen 25 13:59:21 CEST 2003

Dne st 25. červen 2003 12:38 jste napsal(a):
> : Eh? Co znamena "stranky se drzely v cache prilis dlouho"? Ze squid
> : cachoval stranky aj ked mal poslkytnut nove? To je potom chyba
> konfiguracie.

V hlavickach od apache (nebo spis php a vyvojaru) je doba platnosti 30 minut:

Expires: Wed, 25 Jun 2003 12:45:36 GMT
Cache-Control: store, cache
Pragma: cache
Last-Modified: Wed, 25 Jun 2003 12:45:06 GMT

Ale squid to drzel o dost dele. Zkousel jsem ruzne menit konfiguraci, ale
nikdy se mi ho nepodarilo donutit aby za tu pulhodinu nacetl novou stranku z
apache.

> : alebo vam vadi ze vam prilis odlahcil www server? :))
> : Alebo nieco uplne ine?

Vubec ne, jak jsem psal velice hodne pomohl, ale zmeny se projevovaly az moc
pozde takze jakmile nejvetsi napor pominul tak je tam opet pouze apache.

> apache. jinak squid js na tohle primo urcen, tak toste asi mel v tech
> hlavickach bordel.

Hlavicky jsou vyse, nevim co vic bych mel poslat.

> Doc na takovou proxy je taky na www.zope.org (hledejte s pomoci googla). Jo
> a nekde jsem zahlid, ze webserveru se musi rict, aby oznamil nadrazene
> proxyne o zmene stranky, hlavicka to nedela automaticky (nevim, nasazeny ho
> nemam, ted mi zope s linuxem stiha)

Predpokladam ze mate na mysli toto:
http://www.zope.org/Members/bowerymarc/squid-zserver-virtual

Vsechno co tam je jsem mel a skutecne to cachovalo, ale stranky se obnovovaly
po delsim case nez mely.

EHP