Gentoo

BOBO b2 na quick.cz
Středa Červen 25 14:43:11 CEST 2003

Zdravim,
muzu se pozeptat, kde stahnout ISO instalacek Gentoo? Koukal jsem na
jejich stranky a odkazy a instalacni CD z oznacenim
gentoo-3stages-x86-1.4-rc4.iso ma 224MB. Se mi to zda malo. Nebo je to
tim, ze se pri instalaci kompiluje a tudiz to je to dost. Chtel jsem se
na to kouknout, protoze po te chvale mne prepadla zvedavost :o)
Diky,
BOBO