Gentoo

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Červen 26 08:24:44 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 02:43:11PM +0200, BOBO wrote:

> Zdravim,
> muzu se pozeptat, kde stahnout ISO instalacek Gentoo? Koukal jsem na
> jejich stranky a odkazy a instalacni CD z oznacenim
> gentoo-3stages-x86-1.4-rc4.iso ma 224MB. Se mi to zda malo. Nebo je to
> tim, ze se pri instalaci kompiluje a tudiz to je to dost. Chtel jsem se
> na to kouknout, protoze po te chvale mne prepadla zvedavost :o)
> Diky,
> BOBO

Tak to si asi necital este nic o Gentoo ...
Gentoo je spravene tak, ze obsahuje len to co potrebujes. Instalacia
programov prebieha tak ze sa z INTERNETU stiahnu vsetky zdrojove
balicky, tie sa skompiluju a potom nainstaluju. Takze vsetko to je o
zdrojakoch a kompilacii. Ak su dalsie otazky tak sem s nimi ;-)

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @