nepripojim disky pres smbmount, ale pres smbclient se na ne dostanu

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Středa Červen 25 15:20:18 CEST 2003

linux na linux.cz napsal:

> Jeste muzete zkusit
>
> # mount -t smbfs (...)

Ten bohuzel vygeneruje hlasku:
mount -t smbfs -o username=Administrator,password=heslo //DELL/Install /mnt/DELL

mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on //DELL/Install,
or many mounted filesystems.

modul smbfs mam v pameti nahrany.

Tak uz nevim. :-(

BTW: neznate nekdo nejakou jedno-dvou diskovou distribuci pro
zalohu/obnovu systemu (image) nejlepe s partimage a moznosti cteni a
ukladani dat pres sambu?

Milan

-----
Připojte se k internetu přes Contactel RazDva (http://club.razdva.cz/) a získejte výhody a dárky za čas strávený na internetu.