RTL8129: cannot load module

Appel David david.appel na siemens.com
Středa Červen 25 15:17:12 CEST 2003

 linux, nebo chci pracovat se siti se objevi hlaska
> typu:
> "modprobe: cannot load module RTL8129too"

Tato hlaska vypada, jako ze soubor neni. podivejte se do
/lib/modules/<verze kernelu>/kernel/drivers/net jestli ten modul fyzicky
mate.

Mate jadro z distribuce nebo jste si jej prekladal sam? V prvnim pripade
je potreba jej dointalovat, ve druhem pripade zkontrolujte, zda jste si
zapnul podporu pro tuto kartu...

A kdyby modul byl a nepovedla se jeho inicializace (hlaska ale vypada
jinak), pak se podivejte do /var/log/dmesg.

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz

No ja jsem taky nenapsal celou tu hlasku, protoze ted u toho stroje nejsem.
Vim, ze to jeste hlasi neco o tom ze nejaky config. file
je "more recent than" modules.conf.Ale to zacalo psat ve chvili, kdy jsem
uspesne zavedl modul pro SB Audigy 1,tzn.:jeste pred instalaci sitove karty.
A kernel je z distribuce LRs-Linux a ta se cela kompiluje ze zdrojovych
textu (a s optimalizaci),
takze jsem jadro nastavoval sam, ale zase vim, ze jsem si zapl podporu pro
tuto kartu a nastavil ze jadro je s podporou modulu.
A navic ted to z hlavy nevim presne, ale ten modul RTL8129too jsem nasel
nekde na ceste kde jsou ostatni moduly kernelu.
No ja na netu jeste nasel to, ze jsou pro tuto kartu dva moduly jeden se asi
jmenuje  RTL8129too a druhy 8129RTL, nebo tak nejak a ten
druhy ma problemy s nekterymy novejsimi typy karet a je bez moznosti
rozsirene konfigurace, no a u toho prvniho jmenovaneho by melo byt vse jiz
OK.
Napadlo mne prekompilovat modul na podporu karty na pevno, ale ja tu kartu
obcas potrebuju i jinde.....