iptables--webserver-vnitrni sit

Pavel Kysilka goldenfish256 na centrum.cz
Středa Červen 25 23:27:33 CEST 2003

On 25-06-2003 16.14 +0200, oldfrog na volny.cz wrote:
zdravim,

> 'loacalhost' je na vetsine stroju IP 127.0.0.1
> a predstavuje jej zpetovazebne zarizeni 'lo',
> lze jej rozume uzit jen v ramci jednoho PC
>
> nema smysl se bavit o tom, ze 'localhost je
> routerem'
ok, tady jsem se trochu vice upsal.nedivte se mi, kdyz se clovek s necim
resi uz par dni, tak z toho neni zrovna odvazanej a obcas pise nesmysly.

zde je to mysleno nasledovne a zde doplnim jeste nezodpovezenou otazku.

mam server, ktery mi slouzi jako spojeni s internetem a lokalni siti.
potrebuji zarucit, aby pozadavky, ktere jdou na port 80 ( nebo 81 dokud
nepresunu stavajici webserver z vyse jmenovane serveru) ODKUDKOLI, tak
aby byly presmerovany na webserver v lokalni siti.
pravidla pro presmerovani pozadavku, jdoucich z internetu a z lokalni
site, byla jiz nalezena.

potrebuji jeste pravidlo(a) do iptables, ktere mi zaruci, ze kdyz je
pozadavek na dany port primo z tohoto vyse jmenovaneho serveru, tak bude
presmerovan na webserver v lokalni siti.

zde by se mi hodil nejaky hotovy priklad firewallu. ne jenom na
zkopirovani, ale i na pochopeni.

> zdr. oldfrog.

  goldenfish