Debian package - po force ignore dep

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Červen 26 11:02:24 CEST 2003

Dobry den,

nainstaloval jsem si na Debian Woody shorewall verzi z testing stromu.
Jelikoz dependency na iptables nebyla splnena (ale vim ze neni treba pro muj
ucel - viz listserver shorewall.net), tak jsem uzil forece-ignore-deps.

Problem ktery s tim ted mam, ze at delam co delam, tak dselect chce
shorewall odinstalovat - lhostejno nastavim li package na hold, nebo pouziju
" Q     Confirm, quit (override dep.s)" .

V dpkg -l je status
"hi  shorewall      1.4.4b-1       Shoreline Firewall (Shorewall)"

Tedy je mi jasne, ze je "half-installed", nicmene po force directive se
install pres dpkg -i zdal byt ok.
Delam neco spatne ?

Diky za odpovedi,

Dan