Debian package - po force ignore dep

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červen 26 13:03:20 CEST 2003

On Thu, Jun 26, 2003 at 11:02:24AM +0200, Dan Bar wrote:
> nainstaloval jsem si na Debian Woody shorewall verzi z testing stromu.

CHYBA!!!

co tak dat si do /etc/apt/sources.list deb-src pres testing a urobit:
apt-get update
apt-get build-dep shorewall
apt-get -b source shorewall

dpkg -i shorewall_....._i386.deb

konkretne shorewall som si takto robil (podrobnosti si uz nepamatam) a
dokonca som ho mal vo vlastnom apt zdroji

> Jelikoz dependency na iptables nebyla splnena (ale vim ze neni treba pro muj
> ucel - viz listserver shorewall.net), tak jsem uzil forece-ignore-deps.
>
> Problem ktery s tim ted mam, ze at delam co delam, tak dselect chce
> shorewall odinstalovat - lhostejno nastavim li package na hold, nebo pouziju
> " Q     Confirm, quit (override dep.s)" .
>
> V dpkg -l je status
> "hi  shorewall      1.4.4b-1       Shoreline Firewall (Shorewall)"
>
> Tedy je mi jasne, ze je "half-installed", nicmene po force directive se
> install pres dpkg -i zdal byt ok.
> Delam neco spatne ?

mozno na odstranenie takehoto balicka existuje nejaky nastroj, ja by som
sa vsak spoliehal na "rcunu" pracu:
dpkg -L shorewall ... a vsetky subory vymazat
a este vymazat /var/lib/dpkg/info/shorewall.*

(mozno tento sposob nie je 100% cisty, ale uz mi parkrat pomohol)

P.S.:

CZdebian-l maillist  -  CZdebian-l na debian.cz
http://www.debian.cz/mailman/listinfo/czdebian-l
E-mail (un)subscriptions: czdebian-l-request na debian.cz

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE