Linux a T68i

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Červen 27 09:33:21 CEST 2003

	Dobry den,

	najde se tady nejaky uzivatel telefonu T68i? Co pouzivate za software
pro praci s timto telefonem? Ja jsem zatim zvladl zapsat novy telefonni
seznam pomoci gnokii 0.5.2 (0.4.x nefungovalo), jestel jsem nezkousel GPRS
(snad by to melo normalne reagovat na AT prikazy). Pres bluetooth jsem ten
mobil videl (hcitool scan) ale pres rfcomm jsem se nebyl schopen spojit.

Pak jsem cetl na webu, ze k nahravani ruznych temat a pozadi se pouziva
openobex, ale pres seriovy kabel mi to nechce chodit (timeout pri posilani
prikazu ATZ), a bluetooth jsem zatim nerozjel. Funguje tohle nekomu?

	Diky,

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --