Linux a T68i

t macek maca02 na atlas.cz
Pátek Červen 27 09:42:08 CEST 2003

Jo zkousel jsem to taky pres BT. Pres rfcomm se mi to spojilo jen jednou.
Funguje mi bluexmms, shanim patch pro mplayer.
Pro komunikaci s GPRS jsem pouzil wvdial, kde funguji normalni at prikazy,
ale musel jsem trosku upravovat (nemam ted pristup ke svemu pocitaci, abych
napsal blize). jednou jsem mel taky problem s rfcomm, kde jsem pak zadaval
(z nouze) prikaz "rfcomm -connect" misto "-bind". Jedine s connect to
fungovalo, bind se mi nesparoval.
Program pro synchronizaci zatim shanim, zadny dobry jsem nenasel, snad
program K68i by jednou mohl pomoci.
Program v KDE (myslim Kandy?) jsem shledal nepouzitelnym, protoze to
nefachci s mym founem, a navic mi to vzdycky zrusilo spojeni s rfcomm.

nevi nahodou nekdo, kde se da sehnat kompletni seznam AT prikazu telefonu
SE T68i ?
Diky