NFS + AMD - nepřipojuje?=, ale =?iso-8859-2?q?tváří se v pohodě

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Červen 27 09:53:44 CEST 2003

Dne pá 27. června 2003 09:45 jste napsal(a):
> RAY wrote:
> % Zdravim,
> %
> % pokouším se zprovoznit AMD + NFS. Problém je v tom, že pokud spustim
> % /etc/init.d/amd a vlezu do adresáře /net je tam akorát jeden soubor
> % "cassiopeia.private.network" s nulovou délkou - když dám "ls /net" tak ls
> % zamrzne. Dle mého by tam měl být adresář se stejného jména (v mtab je
> dokonce % uveden i správný záznam o připojení). Jen podotýkám, že ručně NFS
> na % cassiopie jde připojit.
> % Díky za každou pomoc, jsem z toho už na prášky :-)

> [...]

Jo, o autofs vim, ale má jednu vadu - dle mých informací neomožňuje tzv.
direct režim. Tedy připojit "něco" "někam" dle mých instrukcí. (i když dle
tohodle howto by to mělo jít, ale mě to nejde
http://www.linux-consulting.com/Amd_AutoFS/autofs-5.html).

--
Jiří Stavinoha | CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net